Det har hänt en del sen sist

Sen senast så har det hänt en del, jag har klippt av mig håret och vi har haft personalfest. Sen så har jag jobbat en del.

Vi hade personalfest i lördags på Wallmans med tre rätters och så fick vi se en riktigt bra show. Efter det tt vi ätit klart så hamna vi i ytter baren medan de byggde om matsalen till ett stort dans golv. Där svängde vi våra lurviga länge och väl. Jag var hemma lite efter tre eller två som det blev mellan natten lördag/söndag. Var skönt att få den där extra timmen då jag jobbade 11-20 under söndagen. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från i lördags, så titta och njut!

Detta bildspel kräver JavaScript.

 

xoxo

Kommentera

