Min fredagskväll i ett nötskal!

Medan Angelica och Jessica laddar med vin för en utekväll så sitter jag och dricker te och funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig och läsa lite… Ska ju upp och jobba 10-16 imorgon. Det enda bra med det passet är att jag kommer vara i kundtjänst så att jag kan snacka en massa skit med mina travtokiga kunder och slänga ett öga på loppen om det blir en lugn stund.

I morgon startar Good Speed, så det blir väl att satsa en liten peng på honom och hoppas på att han gör ett bra lopp.

xoxo

Kommentera

