Underhållning i London

När jag åker till London så ska jag gå och se en teaterpjäs på The National Theatre och en musikal på West End. Jag ska se The Magistarte på Olivier Theatre, men det svåra valet är om jag ska se We Will Rock You eller Wicked?!? Vad tycker ni?

När jag surfade tunt på www.boxoffice.co.uk så fick jag syn på att Goodnight Mr Tom går upp i november och jag kommer mycket väl ihåg den boken från mellanstadiet, då vår lärare läst boken högt för oss i klassen. Jag tyckte då och även nu väldigt mycket om den boken och det ska bli kul att få se den på scenen.

 

 

xoxo

One thought on “Underhållning i London

Kommentera

