Trött tjej

Har svårt att varva ner efter jobbet på kvällarna vilket gör att jag inte somnar före 2 på natten, vilket i sin tur gör att jag sover alldeles för länge på morgonen. Det har blivit en ond cirkel av det hela, men men snart blir det väl bättre.

Ska till jobbet redan vid 13 idag, skulle väl gissa på att någon är sjuk. Men i morgon är jag ledig, ska in till stan och köpa löshår till systeryster plus att jag ska gå på feativalens medlemsvisning av Lawless, som jag längtar!!!

 

(Jag äger inte videon)

xoxo

Kommentera

