Onsdag

Kom hem lite efter 1 i natt, då jag hjälpte Mika att vika och hänga in alla hennes kläder (mami & papi där ligger jag i lä) och sen så tog vi även tag i att packa upp och ställa in hennes glas och porslin i köket. I morses var det bara att stiga upp vid 7 då jag hade tvätt tid och eftersom att jag är underbarast så sa jag till Mika att hon också kunde tvätta om hon ville, så att hon skulle slippa göra det på lördag. Så nu är man äntligen klar med tvätten!

 

Ska snart åka in till Lidingö Centrum för att handla lite. I eftermiddag så ska jag bara ta det lugnt och fixa i lägenhete

 


(I don’t own the music or video)

 

xoxo

Kommentera

