Fredag!

Är ledig idag, vilket är tur eftersom att jag har jätte ont i magen. Jag drack en Recovery shake (köpt från Fitness guru) efter träningen igår, jättegod var den men det visade sig att min magen inte alls vill samarbeta med all laktos som fanns i shaken. Synd men ska testa med att köpa sådana där tabletter från apoteket och se om det kanske kan bli bättre.

Förhoppningsvis har det gått över tills ikväll eftersom att AngieE ska komma över på en bit mat. Får väl köpa med något hem istället för att laga mat, som jag hade lovat!

Nu tänker jag krypa ner i soffan igen och tycka synd om mig själv och titta på en film. Sunshine Cleaning blir det!

(Jag äger inte videoklippet)

xoxo

Kommentera

