En helt vanlig tisdag!

Har jobbat morgonpasset idag, jobbigt att gå upp tidigt men efter ett tag så blev jag på riktigt bra humör. Har även hunnit med ett Zumba-pass med Anna och Amanda och nu är jag på väg in till stan. Ikväll blir det bio och Snowwhite and the huntsman! Man får passa på att gå på bio när man har tid och inte jobbar tidigt dagen efter, och blir inte vädret bättre i helgen så blir det nog fler filmer!

Som ni kanske redan vet så ska jag inte dricka någon alkohol under minst sex månader. Konstigt och fånigt tycker en del, andra hejar på som bara den. Varför jag har bestämt mig för detta är inte bara för att jag beter mig som en skit när jag druckit utan också för att jag ska börja träningen inför lite lopp i höst. Har inte riktigt bestämt mig vilka jag ställa upp i men minst ett blir det. Måste bara ge min underbara Linda Thureson ett shout out hon har inte druckit alkohol på över ett halv år om jag inte minns fel och hon verkar må hur bra som helst! Så Linda du är min förebild…

Xoxo

Kommentera

