Lite nytt

Som ni kanske märker så twittras det mycket just nu och inte uppdateras så mycket på bloggen, men här kommernu ett lite inlägg…

Igår var jag ledig, så jag spendrade dagen inne i stan. Först möte jag upp Elin i Kungsan, vi prata en massa skit och fotade körbärsblommorna. När Elin åkte till jobbet så fortsatte jag min dag med att vandra runt på stan, handlade lite saker. Bland annat en klänning och en sjal (som går i blått och vitt, perfekt till Elitloppet om det är lite kyligare)

När jag väl kom hem så blev det en powerwalk på nästan en timme, hämtade även upp paketen från H&M. Shortsen jag beställt från FAA linjen passade nästan, har bara en för stor och plutig rumpa så dom skickar vi tillbaka. Men klänningen och topparna satt bra.

image

image

Klänningen till höger är den som jag köpte i butikenmoch den till vänster köpte jag via nätet.

Nu är det snart dags för lite jobb och medarbetarsamtal. I helgen är jag ledig, ska ta hand om Tindra och imorgon blir det grillning och party!

XOXO

Kommentera

