Okey

Okey så här blev det igår. Jobb till 18, sen AW, biljetten till bion var bokad men Mica Och Mika öbertalade mig att gå ut istället. Vi hamna först på pizzerian här i Larsberg, sen blev det Bar 54. Jag, Mica och hennes pojkvän Viktor drog sen vidare till Ambassadur. Så jag kan helt ärligt säga att jag inte mådde 100% när jag vakna vid 12 idag och bättre blev det inte av att åka in till stan för att handla.

Har nu färgat håret, det blev rätt snyggt faktiskt, och sen om det bleks lite i solen så kommer färgen bli perfekt! Bild kommer jag lovar…

Ska snart åka iväg till Grand och se Hunger Games inget kan stoppa mig ikväll!!!!

Kommentera

