Måndag

Har idag virrat runt i 5 timmar och fick jag något gjort, nja skulle jag säga att svaret är. En kort session på Litvak Gallery, fint glas men en del hade jag sett när jag var i Seattle. Köpte en DVD ich en bok/dvd med Dale Chihuly. Sen så har jag inhandlat tre till sjalar i en liten butik som ligger i korsningen av Allenby och Yafo.

Snart är det dags att åka hem. Har 2 hela dagar kvar sen på torsdag så kommer jag och Tina (som ska flyga till tyskland) åka tillsammans till Ben Gurion, är lite nervös faktiskt, hoppas på att det ska gå utan oroblem i alla säkerhetskontroller!

xoxo

Kommentera

