Tisdag

Började dagen med en lätt frukost och konversation med två tyska tjejer, Frida och Henrietta. Vi bestämde oss för att slå följe till Carmel Market och Natialat Binyamin market. Köpte kryddor på carmel market och åt resans först falafel. Vi var i närheten av stranden så vi bestämde oss för att gå dit och stannade kvar i ett par timmar. Har nu fått lite färg, ska tillbaka i morgon och ett par dagar till denna veckan. På hemvägen gick vi förbi carmel market igen och inhandlade lite grönsaker, bröd med mera. Väl tillbaka på hostelet så lagade Henrietta med assistans av mig och Frida en god wok, til, det åt vi hummus och bröd och drack öl. Många timmar senare så sitter jag nu här, det kliar lite där jag har bränt mig (ja, jag vet som vanligt) men är väldigt nöjd med dagen.

Bilder kommer kanske imorgon!

xoxo

Kommentera

