Lång dag

Allt började med att regnet öste ner i morse, så jag drog mig för att gå upp. Men vid 10 tiden kravla jag mig ur sängen och tog mig en promenad till Levinsky market och köpte på mig en massa gott, blir en fin frukost i morgon. Regnet hängde i luften under min tur till marknaden men helt plötsligt så sken solen och det blev så jäkla varmt. Blev en tur tillbaka till hostelet för att byta jacka och sen tog jag mig en riktig promenad runt i Old Jaffa. Lite fina bilder tog jag allt. Avslutade turen med att äta Lammkebab tillsammas med ett glas vitt på en bistro i Old Jaffa.

Mamma, pappa, Malin och Henke – jag lovar att lägga upp bilder typ i morgon…

Kommentera

