Don’t get me started…

Fan, jag måste få ”bitcha” ur mig lite. Det är som om allt kommer tillbaka… Är jag så jävla svår och omöjlig att ha och göra med,  så att man inte kan säga saker som handlar om mig till mig utan man pratar med alla runt omkring mig istället. Jag har samma känsla i kroppen som när jag var 18 och hade gjort några ”misstag”. Fan jag hatar backstabbing bitches.

Helt plötsligt förstår jag hur jag tänkte när jag var tonåring och kände att det där med en massa tjejkompisar kommer bara ställa till med problem…

Nej, nu skiter jag i det här och läser lite och lyssnar på bra musik…

 

Damn, I need to release my inner BITCH for a second. It is as if everything comes back … Am I so damn hard and impossible to be around, that people can’t tell me things about myself so they have to tell everyone around me instead. I have the same feeling in my body that had when i was 18 and made some stupid mistakes. FUCK I hate backstabbing bitches.

Suddenly I realize what I was thinking when I was a teenager and I felt that having a lot of girlfriends will just cause problems …

No, to hell with this, I will just read a little and listening to some good music …

Kommentera

