Nu är jag tillbaka

Bloggen har varit alldeles för tom de senaste 2 veckorna, men är det filmfestival så är det. De längsta 12 dagarna i mitt liv men nu så här i efterhand så är jag väldigt stolt över mig själv och alla runt omkring mig att vi gick segrande ut striden. Jag lovar att uppdatera med historier och de få bilder jag har tagit under festivalen.

Alldeles snart så kommer min mamma hit till Larsberg och hälsar på. Pappa är ute vid Solvalla och har kurs/möte, så jag och mamma får ha det lite kul tillsammans. Vi ska eventuellt gå på Fotografiska och shoppa lite!

Tills vi hörs igen!

/Emma

Kommentera

