Muffins – Cupcakes

Jag bakar just nu muffins, vanliga med choklad smak och glutenfria med pepparmint smak. Jag hoppas att de glutenfria blir bra, då jag testar mig fram. I helgen har jag jobbat på ICA och det var jätte kul att få vara i den nya fina butiken.

Efter jobbet i Lördags så begav jag mig hem till Linda, där jag, Linda, Sabina, Marre, Daia, Victor, David och Mira drack lite gott och snackade bort hela kvällen. Jag håller på att bli sjuk vilket inte är roligt, varje gång jag sväljer så känns halsen som ett rivjärn. Men vad kan man göra när det är höst på ingång.

Nepp, nu måste jag återvända till bakningen!

‘am baking cupcakes right now, regular ones with chocolate flavor and gluten free ones with peppermint flavor. I hope that the gluten-free ones taste good. This weekend I worked at ICA, and it was really fun to be in the new shop.

After work on Saturday I went home to Linda. Where I, Linda, Sabina, Marre, Daia, Victor, David and Mira had some good drinks and chatted away all night. I keep getting sick, which is not fun, every time I swallow it feels like the neck of a grater. But what can you do when autumn is around the corner.
Well, now I have to go back to baking!

Emma

 

Kommentera

