Sparkly

Fick många fina kommentarer om min tröja idag. Den är köpt på Beyond Retro förra året och detta var första gången jag använde den. Jag fick min lön igår så idag har jag shoppat lite nya kläder. Bilder kommer senare, tills dess ha en fortsatt skön fredags kväll!

Received many nice comments about my sweater today. It was purchased at Beyond Retro last year and this was the first time I used it. I got my salary yesterday so today I shopped some new clothes. Pictures will come later, until then continue to have a nice Friday night!

 

Kommentera

