Kicks

Idag fick jag mitt paket från Kicks. Beställde därifrån i söndags, då jag hade 20% rabatt. Det fick bli en ögonskugga från Loréal, Inpackning från phc och min nya favorit parfym från Dolce & Gabbana, ”The One” heter den.

Today I received my package from Kicks. Ordered from there last Sunday,when I had a 20% discount. I ordered an eyeshadow from Loréal, Haircare from the PHC and my new favorite fragrance from Dolce & Gabbana, ”The One”.

 

 

Jag köpte lite blekmedel för håret idag, (eftersom jag tänkt ljusa upp mitt hår lite) och fick kommentaren av Madde och Sabina på jobbet att ”Du ändrar ju håret hela tiden”. Vilket kanske stämmer men jag gillar att byta färg och form, det blir ett sätt att uttrycka sig på.

I bought some bleach for my hair today, (because I thought lighten my hair a bit) and got the comment from Madde and Sabina at work that ”You change your hair all the time.” Which may be true but I like to change color and shape, it becomes a way to express myself.

Jag tidigare idag… Me earlier today…

Mitt favorit halsband från http://creativity.webblogg.se/. My favorite necklace from http://creativity.webblogg.se/.

/Emma

2 thoughts on “Kicks

Kommentera

