Löshår

Jag är just nu med i en tävling där man tävlar om löshår från  Beautynet.se. Jag valde ett snyggt rött hår som min vinst. Fast även om jag inte vinner så tror jag att jag ska beställa lite löshår och Beautynet.se verkar vara ett jätte bra ställe att beställa ifrån.

I am currently in a contest where you compete on hairpieces from Beautynet.se. I chose nice red hair as my profit. But even if I do not win then I think I’ll order some hair extensions and Beautynet.se seems to be a really good place to order from.

/Emma

Kommentera

