Torsdag – Thurseday

I morgon tar jag tåget mot Lund/Laholm, då jag ska på bröllop i helgen. Det ska bli så kul att träffa tjejerna från Glass skolan igen. Det är Myra som ska gifta sig med sin Kristian. Det ska bli väldigt trevligt, hoppas bara att vädret håller isig. Fick min nya kamera från Casio i tisdags, så nu kommer det bli mycket bilder här på bloggen, det lovar jag.

I går såg jag filmen Vill jag vissla så visslar jag, filmen är gjord i Rumänien och jag gilla den. En film som går in i hjärtat med ett lite oväntat slut. I dag tänkte jag titta på This is England. Vad jag tycker om den filmen får ni veta lite senare.

Nu blir det att packa lite till…

Tomorrow ‘am taking the train to Lund / Laholm, because I’m going to a wedding this weekend. It will be so fun to meet girls from Kosta Glas School again. Myra is to marry her Kristian. It will be very nice, just hope the weather is nice. Got my new camera from Casio on Tuesday, so now there will be a lot of pictures here on the blog, I promise.

Yesterday I saw the movie If I want to whistle I whistle, the film is made in Romania and I like it. A film that goes to the heart with a little unexpected end. Today I thought about watching This is England. What I think about the movie, you know a little later.

Now it time to pack some more …

Emma

 

Kommentera

