Lägenheten – Apartment

Funderar på att hyra ut sovrummet i min lägenhet och att jag själv bor i vardagsrummet som så i så fall delar av så att man ändå kan ha gäster. Jag jobbar så otroligt mycket just nu så det känns väldigt dumt att inte hyra ut ena delen av lägenheten när man ändå inte är där så mycket. Och på så sätt hjälpa någon som behöver lägenhet i Stockholm.

Jag börjar klockan 12.00 i dag istället för 15.00 så det är väl dags snart att förbereda sig på ett lång pass. Om 1,5 vecka åker jag till Skåne/Halland på bröllop det ska bli väldigt roligt.

Thinking of renting out the bedroom in my apartment. I work so much right now so it feels very foolish not to rent out apart of the apartment,  when ‘am not there as much. And at the same time help someone who needs apartment in Stockholm.

I will start at 12.00 today instead of 15:00 so it’s time to soon  prepare for a long pass. In about 1.5 weeks I am going to Skåne / Halland for the wedding, it will be very fun.

Emma

One thought on “Lägenheten – Apartment

  1. Sv:
    Tack Emma, vad glad jag blir! Det går bra att köpa om du vill, säg bara till om du blir extra intresserad av någon bild eller har ett önskemål om motiv. Vissa är redan sålda. Tidigare har jag skickat bilden för att man ska få möjlighet att se originalet innan man köper. Som sagt, hör av dig om det blir aktuellt:))

    lycka till med uthyrning och tat lugnt med jobbet!
    kramkram

Kommentera

