Söndag – Sunday

Har precis ätit quesadillas med creme fraiche och salsa sås, mycket mumsigt. Jag har hyrt fyra filmer, så man kanske skulle ta och titta på någon av dem.

Förresten efter de att jag inte kunde se Bryan Adams i torsdags så tröstade jag mig med tre tidningar, Marie Clare (UK) med vackra Jennifer Lawrence på framsidan, Cosmopolitan (UK) med underbara Lea Michele och min absoluta favorit tidning Empire. I Empire fick man med en extra tidning om Harry Potter, då sista filmen går upp på bio om cirka 1 månad.

Just ate quesadillas with sour cream and salsa sauce, very yummy. I rented four movies, so I might watch one of them tonight.

By the way after they that I could not see Bryan Adams last Thursday so I consoled myself with three magazines, Marie Clare (UK) with the beautiful Jennifer Lawrencein front, Cosmopolitan (UK) with lovely Lea Michele and my absolute favorite Empire magazine. The Empire magazine had one extra magazine about Harry Potter, because the last movie is out in the cinemas in approximately 1 month.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Två bilder från i torsdags. Two picturs from last Thursday. 

Sabina och Magda – Sabina and Magda 

Linda

/Emma

Kommentera

