National Day

Nationaldagsfirande skedde i solen och på Skansen. På morgonen sola jag lite, sen så tog jag båten från Larsberg till Allmäna Gränd, där jag köpte Gröna Lunds kortet. Sen så bestämde jag mig för att fira Nationaldagen på Skansen. Träffade på Elin, Nicklas och busungen Wilda. Jag var lagom solbränd när jag kom hem.

Idag så har jag jobbat men jag mår sådär då jag har blivit förkyld, om det beror på virus eller pollen det vet jag inte. Nu ska jag ta det lungt, för i morgon ska jag hjälpa till på Skandia bion. Tur för mig att underbara Madeline kunde ta mitt pass på ICA❤

National Day Celebrations took place in the sun and at Skansen. In the morning tanned I’m a bit, then I took the boat from Larsberg to  Allmänna Gränden, where I bought a Gröna Lunds card. Then I decided to celebrate National Day at Skansen. Met Elin, Nicklas and the little mischief Wilda. I was moderately tanned when I got home.

Today I have been working but I feel like shit because I have caught a cold, if it is due to viruses or pollen, I do not know. Now I’ll take it easy, because tomorrow I will help out on the Skandia cinema. Lucky for me the wonderful Madeline was able to take my shift at ICA <3

Detta bildspel kräver JavaScript.

Kommentera

