Sötisarna – The cute ones…

Jag och Elin möte upp med Emma och Sabina för att dra ut på stan igår, men efter mycket om och men så gick vi aldrig in på något ställe utan jag åkte hem, för att de aldrig kunde bestämma sig. Nästa gång så drar vi till Söder istället för Stureplan. Men annars var det en riktigt trevlig kväll. Elin lekte Barbie docka med mig, hon flätade mitt hår och tyckte jag skulle ha en klänning istället för linne och shorts. I slutändan såg jag väldigt 50 tal ut.

Me and Elin meet up with Emma and Sabina to go out on the town yesterday,but after a lot of ifs and buts, we never found a place where we all wanted to go, so I went home. Next time we are going out, we hit  Söder instead of Stureplan. But otherwise it was a really enjoyable evening. Elin was playing Barbie with me, she braided my hair and thought I should have a dress instead of a linen and shorts. In the end, I looked very the fifties.

Emma J, Elin & Sabina

/Emma

Kommentera

