Trevlig helg – Nice weekend

Helgen har varit underbar och vilken Elitlopps vinnare vi fick, Brioni, helt fantastiskt. Både jag och Malin var trött efter helgen vi gick och la oss vid tio igår kväll och gick upp vid nio i morse. Nu har hon åkt till centrum för att handla lite och sen vid 15.10 ta tåget hem. Jag stannar kvar på Lidingö för att hinna städa och duscha innan jag börjar jobbet vid 15.00.

Vädret har varit omväxlande i helgen men det har inte varit så farligt som jag trodde att det skulle bli. Jag hann träffa familjen Nilsson-Borg vilket var trevligt.

Här kommer lite bilder från i fredags, i lördags tog jag inte några bilder men igår tog jag några bilder men de kommer i ett eget inlägg…

The weekend has been wonderful and what a Elitloppet winner we had, Brioni,absolutely fantastic. 

Both I and Malin was tired after the weekend we went to bed at ten last night and got up at nine this morning.

 Now she has gone to town to do some shopping and then take the 15:10 train home. I remain on Lidingö to clean and shower before I start work at 15:00.
The weather has been alternating this weekend but it has not been as bad as I thought it would be. I did meet with the Nilsson-Borg, which was nice. 

Here are some pictures from last Friday, on Saturday, I took no pictures butyesterday I took some pictures but they come in a separate post …


Kommentera

