Kväll – Evening

Jag var jätte trött när jag gick från jobbet, men när jag kom hem så blev jag helt plötsligt pigg igen. Har hjälp syster med lite saker. Är man helt enkelt bäst så är man. Jag längtar efter dig Mawline, men snart är det torsdag. I morgon börjar jag jobba 13.45 och innan dess ska jag hinna städa, handla mat och se det nya Glee avsnittet.


I was really tired when I got off work, but when I got home I was suddenly awake again. Have been helping my sister with some stuff. Are you simply the best, so areyou. I yearn for you Mawlin, but soon it’s Thursday. Tomorrow I start work at 13:45and before then I’ll have to clean, buy food and see the new Glee episode.

xoxo Emma

Kommentera

