Friday…

Idag har jag varit på filmfestivalens kontor. Fick en del gjort och det känns skönt, nu njuter jag av en fortsatt ledig fredags kväll. I morgon blir det jobb och träning, då Anna & jag inte träna idag på grund av att hon inte kunde.

Såg precis säsongens sista avsnitt av Grey’s Anatomy, ett bra avsnitt. Nu ska jag titta på säsongs avslutningen av Bones.
Today I have been to the festival office. I got somethings done and it feels good, now ‘am going to continue my free Friday night. Tomorrow it’s work and training waiting, Anna & I did not train today because she didn’t have the time.

Just saw the season’s final episode of Grey’s Anatomy, a good episode. Now ‘am going to watch the season finale of Bones.

Marint fick det bli idag. Navy theme today.
Mina nya skor, väldigt bekväma. My new shoes, very comfortable.


Moi…
Ego
/Emma

One thought on “Friday…

Kommentera

