Glee and Hellcats

Hej på er alla!

Jag sov länge idag eller ja till halv nio i alla fall. Sen jag vaknat har jag hunnit med att se det senaste avsnittet av Glee och även sett första avsnittet av Hellcats. På tal om Glee, nästa vecka är sista avsnittet för säsongen, hur ska jag klara mig i sommar?!? Tur är att Pretty Little Liars kommer tillbaka plus ett par nya tv-serier som ser intressanta ut.
I kväll så ska jag jobba och i morgon men på fredag är jag ledig. Då blir det träning med Anna och sen filmfestivalen på eftermiddagen. Nu ska jag fortsätta att titta på Hellcats och ta det lugnt inför jobbet i kväll.

Hello everyone!
I slept late today or to half-nine anyway. Since I awoke, I had time to see the latest episode of Glee and also seen the first episode of Hellcats. Speaking of Glee, next week it’s the final episode of the season, how will I cope over the summer?!? Lucky me, Pretty Little Liars are back plus a few new TV series that look interesting.

Tonight I’ll work and also in the morning but on Friday I’m off. Now I’ll continue watching Hellcats and relax before work tonight.


/Emma

Kommentera

