Tired

Lite trött efter jobbet idag men jag tror att jag ska se några avsnitt till av Hawaii Five-0 innan sängen. Imorgon är jag ledig, så jag åker in till stan och jobbar lite med Sommarbio för Stockholm filmfestival.
Hoppas på att det är varmare imorgon än vad det varit i dag. Drömma kan man alltid…
Lite trött efter jobbet idag men jag tror att jag ska se några avsnitt till av Hawaii Five-0 innan sängen. Imorgon är jag ledig, så jag åker in till stan och jobbar lite med Sommarbio för Stockholm filmfestival.
Hoppas på att det är varmare imorgon än vad det varit i dag. Drömma kan man alltid…

A little tired after work today but I think I’ll see some sections of the Hawaii Five-0 before bed. Tomorrow I’m off work, so I go into town and working a bit with Summer for the Stockholm Film Festival.

Hope it’s warmer tomorrow than it was today. One can always dream …

/Emma

Kommentera

