Bills and sunshine

Har precis betalt lite räkningar, skönt att ha det gjort. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, snart är allt packat och jag längtar tills att jag kan få åka upp till Stockholm. Har förresten fått schemat för mina två första veckor tillbaka på jobbet, mycket arbete men gud så skönt det ska bli att få göra något igen.

Igår tittade vi på två helt underbara filmer som kommer vara klassiker när jag blir gammal och grå. Pretty Woman och Jerry Maguiere såg vi och jag tycker fortfarande båda filmerna är bra efter att ha sett dom så många gånger. I kväll blir det nog lite mer film men fråga är vad vi kommer titta på.

Ska nu gå ner och läsa mitt nummer av tidningen Styleby, som kom i brevlådan igår.

I’ve just paid some bills, nice to have it done. Do not really know what to do now, is almost all packed and I can not wait until I can go up to Stockholm. Have got this schedule for my first two weeks back at work, a lot of work but wow, how nice it will be to do something again.

Yesterday we looked at two wonderful films that will be classics when I am old and gray. Pretty Woman and Jerry Maguiere we saw and I still think both movies are good after seeing them so many times. In the evening there will probably be a little more film, but question is what we will look at.

I’m going down now too read my issue of the magazine Styleby, which came in the mail yesterday.

/Emma

Kommentera

