Titta vad jag fick med posten/Look what I got in the mail

Idag fick jag en bröllopsinbjudan på posten. Myra och Kristian ska gifta sig i juli och jag kommer självklart att vara närvarande. Det ska bli kul att få gå på bröllop, senast jag gjorde det så var jag runt 12-13 år gammal.

Today I received a wedding invitation in the mail. Myra and Christian are getting married in July and I will of course be present. It will be fun to go to a wedding, last time I did so, I was around 12-13 years old.

/Emma

Kommentera

