The Social Network

Har precis tittat färdigt på The Social Network, innan visste jag inte om jag skulle gilla filmen då den fått till blandad kritik bland mina vänner. Men jag måste säga jag gillade filmen jättemycket. Andrew Garfield i rollen som Eduardo var fantastisk. Han fick mig att känna medkänsla för hans karaktär. Jesse Eisenberg som Mark, wow, han har ett sätt som får dig att gilla honom även fast att han är ett arsle rent ut sagt. Har du inte sett filmen än så tycker jag verkligen att du ska hyra den och njuta av bra skådespel, bra musik och historien om vad som blivit en av de största sociala fenomenen och väldigt beroendeframkallande.

I’ve just finished looking at The Social Network, before I did not know if I would like the movie when it got to mixed reviews among my friends. But I must say I liked the movie a lot. Andrew Garfield in the role of Eduardo was fantastic. He made me feel sympathy for his character. Jesse Eisenberg as Mark, wow, he has a way that makes you like him even though he is an ass, frankly. Have you not seen the movie yet so I really think that you should rent it and enjoy good acting, good music and the story of what has become one of the greatest social phenomena and very addictive.

/Emma

(I don’t own the picture)

Kommentera

