Screen Actors Guild

När man sitter hemma och känner sig lite nere (jag är förkyld och har ont i halsen) så piggas man alltid upp av de vackra klänningarna som bärs på olika prisceremonier. I natt så var det dags för SAG awards (Screen Actors Guild) och här kommer några av mina favoriter.

Tina Fey slog till med en otroligt vacker klänning från Oscar de la Renta. Färgen tillsammans med spetsen gör otroligt mycket och Tina tycker jag träffar helt rätt med en figursydd klänning.

Heather Morris fortsätter att träffa rätt, denna gång i en Romona Keveza klänning. Gillar skarpt att hon kör med utsläppt hår. Klänningen är nog min favorit för kvällen.

Hilary Swank är jätte vacker i en beige Versace. Det finns inte så mycket att säga hon träffar rätt som vanligt.

 

Claire Danes hade på sig en klänning från Louis Vuitton, färgkombinationen är häftig och jag gillar skärpet som hon har till klänningen. Läppar och Naglar som står ut i färg är väldigt snyggt.

Kim Kardashian, måste säga att hon är riktigt snygg i denna mörklila klänning från Marchesa.

Jennifer Lawerence, en av modefavoriterna denna säsong, hon chockar med en klänning i en snygg rosa färg, som är svår att bära upp. Men hon lyckas, tillsammans med det uppsatta håret och sminket får hon en lite rebellisk look, som jag älskar. Känningen är från Oscar de la Renta.

/Emma

(Jag äger inte bilderna)

Kommentera

